Grupa Vulturul

Grupa Vulturul

26 august 2012



Vă prezentăm comandamentul URZICA! ..pardon..e o greșeală...de fapt este comandamentul BURTICA! 


   Vă rog, lăsați-mă să mor aici...de dor!
- Nica...rezolvăm tot...mai întâi piciorul...te mai doare?
- Daaaaa....tare!
- Ok...acum se rezolvă! Veri cere tu de la Bobi maceta!
- huh?!!!!!!!!



Deși ei cred că sunt mic, eu știu: sunt ceeel mai buuun!




         Ce face mă? de mine ai uitat?













Este clar! aici voi muri! dar mai este o singură scăpare! ADIcă două!
 Lasă Nica...pentru un crap bun cu mujdei, ți-l aduc acasă când vrei tu!


Auzi Bobi....dacă grupa ta câștigă astăzi,ești mort! sabotează tot! clar?!

Am închis ochii...îmi pun o dprință și trag, corect?





Unde este luneta? aaa...stai ..greșeală!...dar oare ajunge săgeata până la următorul post? cred că trebuie să încerc! dacă nu poate cupidon, eu sigur pot! 



Am reușiiiit! târâș grăpiș, sunt aici !



Dacă mă supăr Andrei, mănânc toată iarba asta!



   Noi venim de la Cernobâl...cu pelerine anti....ce vreți voi ! stim e cald afară, dar ce contează! ne stă bine!



Mâncăm praf! Facem praf, dar suntem cei mai buni!



   
Cei ai mâncat fetofă de dimineață de ai viteza asta? că eu de-abia mai mișc!




Turisti! meniul meu preferat...si când te mai gândești că sunt copii ...miam miam!



- Mamăăăă,ce bate vântul în portofelul meu...bine că nu vede Bianca!
- Așa e Cosmine!  Dar, lasă că îi spun eu!




Hai că îmi face Bobi o poză adevărată să pun la avatar!
Bianca:  - E cea mai tare, îți promit eu!


    
            Hai că m-am și supărat!



Cum? jucăm bâza? stai că te pălesc și eu acum!
 Nica: Cum Titu, ce ai spus? nu îmi stă bine părul? sau ce? spune repede că nu înțeleg!




În această poză din stânga puteți observa privirile pătrunzătare ce vin din ochii celor doi...Andy și Nica! de ce oare? .....









                                  O poză face cât o mie de cuvinte! prietenii știu de ce! ;)


3 comentarii: